Klachten en retouren
KLACHTEN
Bij MZ-Store zijn we toegewijd aan de hoogste kwaliteit van klantenservice, dus als je om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop, helpen we je graag. Eventuele klachten over de producten die je hebt gekocht en de voortgang van je bestelling kun je op verschillende manieren indienen:
per e-mail:
Stuur je klacht naar: office@mz-store.nl
schriftelijk:
Je kunt een klacht ook schriftelijk indienen bij:
PARTIM Kantoor PL14258
MZ-Store S.A.
Cypriana Kamila Norwida 47 ul.
84-240 Reda
Polen
Als u een claim indient, vergeet dan niet dat deze ten minste de volgende gegevens moet bevatten:
Klantnaam: voor- en achternaam, woonadres, e-mailadres, telefoonnummer en klantnummer in het geval van een klant die geregistreerd is op ons platform.
Ordernummer
Onderwerp van de klacht: Productnaam, productnummer en kleur en maat van het product in het geval van kleding.
Reden van de klacht: Afhankelijk van het geval is het mogelijk dat je ook foto's van het geadverteerde product moet meesturen. We zullen je vriendelijk vragen om dit te doen.
Als u een defect in de gekochte goederen constateert, stuur het dan terug naar: PARTIM Office PL14258, Cypriana Kamila Norwida 47 Street, 84-240 Reda.We beloven het snel te verwerken, uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van een volledige klacht.
Vergeet niet om de klacht onmiddellijk na ontvangst van het pakket te melden. We raden je ook aan om een rapport van de schade aan het pakket en foto's ter bevestiging van het verschil bij te voegen. Zo kunnen we je klacht snel en efficiënt behandelen.
TERUGZENDINGEN
Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Geen probleem!
Bij MZ-Store richten we ons op volledige klanttevredenheid, dus als je om wat voor reden dan ook een gekocht artikel wilt retourneren, heb je maar liefst 14 kalenderdagen vanaf de datum van levering om dit te doen. In overeenstemming met de wet kun je zonder opgaaf van reden van het contract afzien.
Om gebruik te maken van uw recht op retournering, kunt u ons per e-mail op de hoogte stellen van uw beslissing: office@mz-store.nl. De goederen moeten onmiddellijk worden teruggestuurd naar: PARTIM Office PL14258, 47 Cypriana Kamila Norwida Street, 84-240 Reda, uiterlijk 14 dagen na de datum waarop u ons hebt geïnformeerd over uw herroeping van het contract.
Na ontvangst van de geretourneerde goederen zullen wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, onmiddellijk en niet later dan 14 dagen na de datum waarop u ons op de hoogte hebt gesteld van uw herroeping van het contract, terugbetalen.U moet het Retourformulier, de originele kassabon of btw-factuur en het bankrekeningnummer waarop het geld moet worden terugbetaald, meesturen.
Vragen over retourzendingen of ruilingen moeten naar het volgende e-mailadres worden gestuurd: bok@mz-store.nl
Voor gedetailleerde informatie over klachten en retouren verwijzen wij u naar het winkelreglement.